iPad 3 - Oficjalna premiera już 7 Marca! ~ iOriented - blog o iPhone, iPad i Jailbreak

środa, 29 lutego 2012

iPad 3 - Oficjalna premiera już 7 Marca!

iPad 3
Wiele ostatnio było plotek o premierze iPada 3, jednak wczoraj zostały wysłane oficjalne zaproszenia. Hasło przewodnie konferencji "Mamy coś, co musicie koniecznie zobaczyć. I dotknąć."
Zgodnie z tym co pisałem wcześniej prezentacja nowego iPada odbędzie się 7 Marca.

Nie pozostawia chyba żadnych złudzeń że zobaczymy nowego iPada 3 wraz z ekranem Retina. W internecie natomiast rozpoczęła się dyskusja na temat czemu nie widać przycisku Home na zdjęciu obok. Według mnie iPad jest poprostu ułożony w poziomo. Przypominam że widzieliśmy już zdjęcia obudowy i jest w niej otwór na przycisk Home.

Konferencja odbędzie się tradycyjnie już w kompleksie Yerba Buena Center for the Arts w San Francisco.
Rozpoczęcie prezentacji planowane jest na 19:00 naszego czasu.

Jeśli uda mi się znaleźć link do transmisji live to tutaj go wkleję.

P.S
Stawiam że iPad 3 trafi do sklepów 1 Kwietnia z zainstalowanym iOS 5.1


1 komentarz:

  1. Fajny sprzęcik, ja używam do grafiki. Już kolejny u mnie w domu od Apple. Myślę, że tak samo jak i mnie, taki i wam przyda się serwis apple gdansk, można wysyłać sprzęt kurierem do naprawy.

    OdpowiedzUsuń